Data Business Growth Statistics

Jak dostat svou firmu do povědomí? Víme, s čím může pomoci reklamní agentura

Když se řekne reklama, mělo by hned druhé slovo znít: cílená. Jedině tak si totiž zajistíte, že většina vašeho úsilí nevyšumí tzv. do prázdna. O tento aspekt vašeho podnikání je třeba pečovat pravidelně, tedy nejen v období klíčových týdnů nebo měsíců prodeje.

Reklama má více než jeden cíl. Ano, snaží se prodat vaše produkty či služby potenciálním zákazníkům. Ovšem nesmíme zapomenout ani na to, že jedním z jejích cílů je vždy i pozitivní a snadno zapamatovatelná firemní identita. Stačí si vzpomenout na úspěšné reklamní kampaně známých značek.

Noví zákazníci nepřijdou sami od sebe…

Prorazit na trh skrze urputnou konkurenci, vybudovat si pověst a získat si nové zákazníky – to jsou tři klíčové body podnikatelského úspěchu. A reklamní agentura vám pomůže dosáhnout všech bodů najednou. Už předem zapomeňte na to, že byste celý proces zařídili svépomocí. Pokud právě nemáte ve svých řadách zaměstnance zběhlého v tvorbě grafických reklam, analýze klíčových slov a odborníka na reklamní kanály, přijde většina investovaného úsilí, peněz i času nazmar.

Odborníky pro spolupráci si však pečlivě vybírejte. Ptejte se zejména na reference a úspěšnost již realizovaných projektů. Nebojte se vzít telefon a zeptat se na prezentovaná čísla přímo u zdroje – tzn. jiného spokojeného klienta. Vyhněte se jedinému: firmám ze stejného oboru. Mohly by totiž záměrně mlžit a vám by perfektní specialisté jednoduše proklouzli mezi prsty.

Co všechno by měla správná „reklamka“ nabízet?

Dalším dobrým výběrovým kritériem je široké portfolio nabízených produktů. Nemusíte využít všechny, důležitá je právě ona možnost výběru, jež se může bez potíží přizpůsobovat proměnlivé reklamní strategii. Základem by mělo být:

  • vytvoření loga firmy,
  • příprava a tisk letáků,
  • tvorba firemních tiskovin,
  • lepená reklama včetně polepů firemních automobilů,
  • reklama v časopisech a novinách,
  • obalový design,
  • tvorba maskota.

Inspirovat se můžete třeba na stránkách profesionálů reklamní agentury a grafického studia MARF.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *